7 روز ضمانت بازگشت کالا
آرامش و رضایت مشتریان همواره از اولویتهای اصلی فروشگاه ارجان مارکت بوده و همچنان تلاش میکند تا هر سفارش به شرایط مطلوب و مورد انتظار مشتری برسد. با این حال، اگر مشتریان پس از خرید با مسائلی مواجه شوند، خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه 100% اصلی بوده و دارای گارانتی داخلی (زیر نظر نماینده انحصاری هر برند در ایران) میباشند. این محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی بوده و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا میباشند.
1. اگر کالایی که خریداری کردهاید، دارای اشکال یا مشکل فنی باشد !
– اگر محصولی که دریافت کردهاید دارای هر گونه عیب یا مشکل فنی است، باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت آن، به ارجان مارکت اطلاع دهید.
– محصولات باید در کارتن و جعبه اصلی خود تا پایان 7 روز مهلت استفاده نگهداری شوند و از دور انداختن آنها خودداری شود.
– برای استفاده از این سرویس، کالا باید در کارتن یا جعبه اصلی خود حتی تا پایان 7 روز مهلت بازگشت به ارجان مارکت باقی بماند.
– اگر کارتن یا جعبه اصلی کالا برچسبزده شود، توضیحات یا آدرس دیگری روی آن نوشته شود یا پاره و مخدوش شود، امکان استفاده از ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت.
– ضمانت بازگشت برای مواردی که ناشی از استفاده نادرست کاربر از کالا باشد، اعمال نمیشود. به عنوان مثال، اشکالات فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست ایجاد شود مانند شکستگی، خط و خش و موارد مشابه، تحت پوشش ضمانت بازگشت قرار نمیگیرند. استفاده نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل، نصب و راه اندازی، تنظیمات، استفادهی غیرمعمول و غیره است که با توصیههای سازنده کالا (که در دفترچه راهنمای کالا ذکر شده) مغایرت دارد.
– در صورت وجود هر گونه مغایرت، حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، باید به واحد خدمات پس از فروش ارجان مارکت اطلاع داده شود. این اطلاعرسانی میتواند از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا مراجعه حضوری انجام شود.
– در صورتی که مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد، مانند تفاوت در رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، کالا باید در شرایط اولیه خود باقی بماند و هیچ استفادهای از آن نشده باشد.
– اگر ممکن است مغایرت بدون باز کردن بسته بندی تشخیص داده شود، تنها در آن صورت میتوان به درخواست مشتری پاسخ داد، شرط آن است که کالا از حالت اورجینال و بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی امکانپذیر باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول نگهداری شود و هیچگونه آسیب یا خرابی به آن وارد نشود.
استفاده از خدمات ضمانت بازگشت تنها زمانی ممکن است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ارجان مارکت بازگردانده شود. هر گونه برچسب زدن، نوشتن توضیحات، آدرس یا هر نوع خرابی و پاره کردن کارتن یا جعبه اصلی محصول، منجر به از دست رفتن حق ضمانت بازگشت میشود.
* اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
– در صورت وجود هر گونه آسیب یا ایراد فیزیکی، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ارجان مارکت اطلاع داده شود. این اطلاعرسانی میتواند از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا مراجعه حضوری انجام شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و هیچگونه دور ریختن آن انجام نشود. استفاده از خدمات ضمانت بازگشت تنها زمانی ممکن است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ارجان مارکت بازگردانده شود. هر گونه برچسب زدن، نوشتن توضیحات، آدرس یا هر نوع خرابی و پاره کردن کارتن یا جعبه اصلی محصول، منجر به از دست رفتن حق ضمانت بازگشت میشود.
– در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، باید به واحد پیگیری سفارشات ارجان مارکت اطلاع داده شود، تا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.
– بر اساس حقوق مصرفکنندگان و قوانین صنفی، پس از دریافت کالا، امکان مرجوع کالا وجود ندارد. بنابراین، در صورتی که مشتری از خرید خود منصرف شود، امکان بازگشت کالا وجود ندارد.
– در صورتی که کالا آسیب دیده باشد، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت آن، به خدمات پس از فروش ارجان مارکت اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد تمام مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ارجان مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
– ضروری است که کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ارجان مارکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن،